HTML

Mától másképp...menni fog?

Ez a blog szól Róluk, Róla, Rólam, Rólunk, azaz a gyerekeimről, a férjemről, rólam, a családunkról.

Friss topikok

  • NagyEdina33: :D Aranyos (2011.02.18. 15:24) Az első fog
  • AnnLuise: Beleolvastam a blogodba, teljesen egyetértek a hozzászólásoddal! (2010.05.01. 10:18) Gasztrobunkó
  • AnnLuise: @lisha*: Nagyon hasonló, egymásnak ezért nagy versenytársai. De szerintem a Ben & Jerry sokka... (2010.02.28. 09:40) A mai nap fénypontjai

Linkblog

A mai nap fénypontjai

2010.02.25. 22:03 :: AnnLuise

A legfontosabb információ: úgy tűnik közeledik a tavasz.

És ahogy az én kicsi fiam mondta ma, amikor hazaértünk az oviból:
"-Apa! Van egy jó hírem: hamarosan itt az ősz!" (Szegénykém,  még keveri a szezont a fazonnal.) A lényeg, ő is és mi is (legalábbis én) tudtuk, miről beszélünk.

Szóval hamarosan itt a tavasz, a levegőben már érezni az illatát, egy-két helyen (konkrétan egyről tudok) már kikandikál a gyönyörű zöld gyep (az is igaz, hogy ők ott a kertésszel novemberben gyeptéglát tetettek le, na de a lényeg, hogy látni lehet a tavasz első jeleit)!

A mai nap felületesen szemlélve, átlagos volt, de ha csupa optimizmussal pergetem vissza az eseményeket, voltak igazán fontos, kiemelkedő, szuper pillanatai.

A fénypontok

Személy: Dr. R. aneszteziológus, aki a legemberibb orvos, akivel eddig találkoztam, és ma újból összefutottunk, és újból sikerült kellemesen meglepnie!

Tárgy: Ben&Jerry, a FAGYLALT. Én soha nem rajongtam a fagyiért, de amióta B&J-t megkóstoltam, ha lehetőségem van rá, veszem és eszem. Már Budapesetn is van egy üzlet, ahol ugyan horribilis áron, de hozzá lehet jutni. De amíg erre nem volt lehetőség, bizony képes voltam Angliából rengeteg-rengeteg alufóliába és hűtőtáskába rejtve elhozni Budapestre. Kedvencem a Chocolate Fudge Brownie. Ma vettem, és az egyik kedvenc sorozatom alatt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szórakozás: ...a Lipstick Jungle alatt fél dobozzal befaltam (nesze neked fogyókúra). Szerettem ezt a sorozatot, kár hogy a világválság ezt sem kímélte, és nem készítettek újabb szezont belőle!

Család: nem kezdtem ezzel a felsorolást, mert elcsépeltnek tűnik, bár igaz, a fiam és a lányom minden egyes napom fénypontjai. Minden nap tudnak valami újat, valami elképesztőt alkotni, mondani!
Ma, ebben a gyönyörű időben fogtam a lányom és elsétáltunk a tesóért az oviba. Odafele megálltunk minden vau-vaunál, benéztünk a virágboltba, ahol megtudtam, még tuti nincs tavasz, ergó nincs tavaszi ajtódísz sem, hisz tavasz csak márciustól lesz, szóval majd csak jövő héttől érdeklődjek a tavaszi díszek után. Azt hiszem, holnap újból bepofátlankodok, holnap Gabi lesz az üzletben, ő egyet fog érteni velem tavasz témában!

Oviból hazafelé jövet, beugrottunk az élelmiszer üzletbe, egy kis "energiáért", abból is csak az Óriás Rudi felelt meg a fiatalembernek, amit a házunkig fennmaradó 600 méter alatt befalt. És persze minden pocsolyánál, érdekesebb kődarabnál, háznál, kapunál megálltunk.

A mai nap árnyékos oldala

- elmaradt az edzés, amit nagyon vártam (ugyan helyette volt másfél óra séta)
- FérjEmber képtelen megjegyezni, hogy be kell vennie délben a gyógyszert
- ma este sem tudtam ellenállni a vacsorának

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://matolmaskepp.blog.hu/api/trackback/id/tr991790892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lisha* 2010.02.27. 23:30:21

ez a fagyi nem olyan mint a Häägen Dazs? az is kis doboz és 2000ft :) és szintúgy isteni :)

AnnLuise 2010.02.28. 09:40:52

@lisha*:
Nagyon hasonló, egymásnak ezért nagy versenytársai.
De szerintem a Ben & Jerry sokkal finomabb! Kóstold meg, teszteld, biztos vagyok benne, hogy Neked is ízleni fog! A Culinaris üzleteiben lehet megtalálni, interneten megtalálod a címüket.
süti beállítások módosítása